Ramadhan & the lovebirds~♥

ASSALAMUALAIKUM ! ^_^

aku tahu aku ni pemalas sangat nak hupdate-hupdate ini blog. sebelum aku start kerja sepanjang hari ni ; which is simpan bilik, buat biskut & keks, tolong-tolong ma apa yang patut, aku nak hupdate sikit eh.

Alhamdulillah Ramadhan dah sampai ke penghujungnya. Alhamdulillah juga tahun ni dapat cipta rekod baru ; PUASA PENUH (yay!). Alhamdulillah, walaupun mungkin tak sebanyak orang lain, aku make effort in worshipping ALLAH SWT. Banyak benda yang bermain di fikiran sepanjang bulan ni. Hari-hari muhasabah diri sampai rasa diri ni hina sangat di mata ALLAH SWT. Tak putus-putus berdoa agar diberi hidayah-Nya..insyaALLAH. dan, Alhamdulillah badan sentiasa sihat sepanjang bulan sebelum Ramadhan, sepanjang Ramadhan dan harapnya is berkekalan sehingga akhir hayat. Amin.

Ramadhan tahun ni banyak episod n cerita-cerita yang fresh dari tahun lepas. 5 kali berbuka kat luar bersama kawan-kawan. 1st dengan girls dari semeza. 2nd Ika,Due,Mat,Alip&Ajam. 3rd dengan Yah&Masyi. 4th dengan budak-budak band dekat Machang dan 5th dengan Kuwe,Masyi,Nik. those moments are precious for me and i can't help but to feel sorry for any invitation yang terpaksa tolak sebab hujung-hujung puasa ni memang dah plan nak dok umah jer. maaf eh? :'(

apa-apa pun di kesempatan ini, aku nak la mohon minta maaf kalau ada silap salah n jadi annoying bitch ke kadang-kadang tu kan? heeee :P dan tak lupa juga SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua orang yang menyambutnya!
oke dah lambat dah nak start jadi bibik ni. tata~^^

p/s : berbunga hati sebab ada lovebirds baru yg sgt kawaiiiiii sedang churp chirp. semoga kamu berdua kekal hingga jinjang pelamin eh? ^___^


 
=*

No comments: