third day of OAT-assumed.

Assalamualaikum! :D

Haa, i did tell you before this kan pasal nak diet diet tuh. --" anyways, harini baru masuk hari kedua makan oat. first day tu tak tahu macam mana nak makan oat segera tu so i just mix it with air milo tanpa gula. boleh dimakan tapi rasa muak tu masih ada. {=.=;}

dua hari lepas dok google-ing nak cari resepi resepi oatmeal yang ringkas tapi enak dimakan. jumpa banyak sangat and ada jugak yang very mouth-watering dishes. tapi disebabkan aku bukan la chef yang pro masak, aku catit few simple recipes.

jadi, semalam aku pun geledah la dapur rumah yang memang jarang-jarang masuk tu. *tutupmuka* walaupun tak ikut resepi tu satu-satu, akhirnya terhasil juga lah Bubur Oat aku ni. boleh tahan sedap lah jugak :D *proud of myself*

Oatmeal Porridge with Squid

n pagi tadi aku buat French Oat Toast as breakfast. ponnnnn sedap sebab dia lagi crunchy dari French Toast biasa. tapi disebabkan sedap sangat meranggos roti tersebut, aku lupa nak snap gambo. hehe :)

esok nak try lagi yang lain.^_^

2 comments:

masyi said...

go2 xera!

syaheerasanusi said...

haha. mum pom try lah syii~ sedap nihh :D